Selasa, 11 Mei 2010

GeraM!

Salam n x yah kot selamat2 sjahtera ni,coz yg bca post2 kat cni sume kawan kite yg Islam,ha3.As ADMIN(ececey,bangga lak n bold tu!ha3)aku tengok blog ni tak havoc seperti yang dijangka.Come on la my friend(nk ltak 's' ke x kat 'friend' tu?Grammar kantoi!ha3),skang dunia dah mju,lets blogging join ini blog.MALAS?Lepak ngan awek,mesej ngn awek berjam2 x maleh,log masuk laman web blue n tggu download video smpai abih tak malas?ha3 tapi nk wat blog n join yang x sampai 10 minit ni pon malas?Adoyai,susah la ini macam.And yang aku pling kcewa,ak send msg(kt facebook) berapa kerat je yg balas,n ak confirm yang x baca pon ade.Adoi,sembang kawan smpai mati?Mati la sangat,x mati lagi pon dah macam ni,kalau mati da memang confirm x kawan dah,mne de orang kawan ngn orang yag dah mati.ha3.Ak bukan la nak pakse lorang tuk join blog ni pon,ak x rugi se sen pon klau lorang x join,tapi atas ase syg kat kawan n nk eratkan hbgn psahabtan kite,ak wat la mende alh ni.Lorang ingat ak ajin sgt ke nk wat?,Tu je la ak nk mepek skit,tapi mepek aku ni x de la smpai tahap mak2 kite kat umah tu.ha3.Klu lorang bca pos ni(klu de yg tergerak nk bkak blog ni la kot),lorang pk2 kan la..Ok la..Pe pon all de bez to all!

3 ulasan:

mIMey berkata...

oiiii~~ pakat duk BUSY preaPARE study kot~ adoii~ apa laaaa.... aku pon dh jarang on9..aisey..nnt aku post bnyk2!!! hahahahaahaha

Wan Aliff berkata...

ahha.ak bkan mRah x pos tapI sbb x join..uhuh

dyAnA berkata...

jgn la tension2 wan,..mybe dpe x reti kot..ak pon bwu nk blaja bnde alah nie..hehehehe..

Selasa, 11 Mei 2010

GeraM!

Salam n x yah kot selamat2 sjahtera ni,coz yg bca post2 kat cni sume kawan kite yg Islam,ha3.As ADMIN(ececey,bangga lak n bold tu!ha3)aku tengok blog ni tak havoc seperti yang dijangka.Come on la my friend(nk ltak 's' ke x kat 'friend' tu?Grammar kantoi!ha3),skang dunia dah mju,lets blogging join ini blog.MALAS?Lepak ngan awek,mesej ngn awek berjam2 x maleh,log masuk laman web blue n tggu download video smpai abih tak malas?ha3 tapi nk wat blog n join yang x sampai 10 minit ni pon malas?Adoyai,susah la ini macam.And yang aku pling kcewa,ak send msg(kt facebook) berapa kerat je yg balas,n ak confirm yang x baca pon ade.Adoi,sembang kawan smpai mati?Mati la sangat,x mati lagi pon dah macam ni,kalau mati da memang confirm x kawan dah,mne de orang kawan ngn orang yag dah mati.ha3.Ak bukan la nak pakse lorang tuk join blog ni pon,ak x rugi se sen pon klau lorang x join,tapi atas ase syg kat kawan n nk eratkan hbgn psahabtan kite,ak wat la mende alh ni.Lorang ingat ak ajin sgt ke nk wat?,Tu je la ak nk mepek skit,tapi mepek aku ni x de la smpai tahap mak2 kite kat umah tu.ha3.Klu lorang bca pos ni(klu de yg tergerak nk bkak blog ni la kot),lorang pk2 kan la..Ok la..Pe pon all de bez to all!

3 ulasan:

mIMey berkata...

oiiii~~ pakat duk BUSY preaPARE study kot~ adoii~ apa laaaa.... aku pon dh jarang on9..aisey..nnt aku post bnyk2!!! hahahahaahaha

Wan Aliff berkata...

ahha.ak bkan mRah x pos tapI sbb x join..uhuh

dyAnA berkata...

jgn la tension2 wan,..mybe dpe x reti kot..ak pon bwu nk blaja bnde alah nie..hehehehe..